BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

15 Mart 2009 Pazar

neden-sebep-niye???

Neden yabancı gelin?

Bu sorunun cevabını arıyorum.
Birincisi neden yabancı gelin diye bir program var? Bunca sene kocaları ayartılıyor diye televizyonlarda feryat figan giden kadınlar neden gündüz kuşağında hangi yabancı gelinin daha iyi olduğunu tartışır hale geldiler? Aksaray- Laleli piyasasının official olma çabası neden? Hali hazırda kendi örf ve adetlerinde yetişmiş kızlara bin bir kusur bulan kaynana bozuntuları hangi akla ve mantığa hizmet yabancı uyruklu gelinlerden hayır beklemekte? O kızların madem her türlü hal ve hareketi sana ters neden kendini ve çocuğunu maskara etmektesin? Hadi o kızlar görüntü itibariyle başka sektörlerde görünebilme ihtimaline karşın yarışıyor diyelim, senin Aksaray piyasasına eğilimin neden şuursuz oğlan annesi? Oğlunın namusuna, ahlakına göre kız arayan bir yudum insanlar, size sesleniyorum aklınızı başınıza toplayın! 'ayyyyyy akşamüstü benim oğlanın kucağına oturduuuuuuu' diye yaygara koparacağınıza, kucak hasretinize kocanızın yanına dönerek bir son verin, siz de rahatlayın biz de.


1 yorum:

brokenbiscuit dedi ki...

hahah ve zeynep'ten yine nefret içeren bir yazı daha.. annem kim bozuo sinirini söle bana..