BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

5 Mart 2009 Perşembe

+316-4424-4901

'Merhaba şu anda Tanrı ile görüşüyorsunuz. Şu anda evde yokum. Sinyal sesinden sonra mesajınızı bırakabilirsiniz!'
Hollandalı bi manyak böle bir hat almış ve insanların tanrıyla konuşurken rahatlayıp kendilerine döneceklerine inanıyormuş. güzel bi fikir olabilir, hattın ucundaki gerçekse! Sonra ben ne derim diye düşünmeye başladım ve işte seçenekler;

1. Merhaba, nasılsın demek sanırım saçma olur, ben de iyiyim diyeceğim ama sen onu da biliyorsun. Hepimiz sana duacıyız. Geçen gün dua ederken bir kaç arkadaşı unuttum ekleme yapmak için aramıştım...
2. Selam, ben bu hafta da devreden loto için arıyorum, bir sakıncası yoksa tabi sende uygun görürsen bu hafta artık bana çıkabilir mi? Yani tek kişi bilmemin de gereği yok bir kaç kişi arasında bende olayım istiyorum, saygılar.
3. Merhaba, bir şey soracağım eğer dayımı görürsen fotoğrafların durduğu torbayı kime vermiş nereye koymuş sorar mısın?
4. Selamın aleyküm, benim bir ricam olacaktı, işine karışmak gibi bir niyetim yok ama eğer mümkünse bana ayırdığın ömürden biraz kesip Fırat' a, anneme,babama ve anneanneme biraz daha verebilir misin? Teşekkürler
5. Merhaba, meşgul etmek istemiyorum fazla, sadece hep bir şeyler istemek için değil verdiklerin için de teşekkür etmek için aradım, Fırat bana baya bir iyi geldi. Teşekkür ederim.
6. Selam gene ben, şu benim iş konusu ne olacak merak ediyorum, hayır çok şükür idare ediyoruz ama biraz desteğe ihtiyacım var.
7. Rahatsız ediyorum ama çok ihtiyacım var sana, başın çok kalabalık biliyorum ama benimle de bağlantın olduğunu bilmek iyi geliyor.
8. Merhaba ben tövbe etmek için aradım, geçen gün biri hakkında; o pis alkolik ondan kocası boşadı onu demiştim, çok ayıp halbuki insanın başına her an her şey gelebiliyor, çok üzgünüm.
9. Selam, ben bir pişmanlık için daha aramıştım geçen gün annem saçımı boyamadı diye çok bağırmıştım, gerçi biraz onun suçu ama biraz. Ben çok bağırdım kayıtlara geçtiyse özür dilemek istiyorum. Ben onu çok seviyorum. Mümkün olduğunca yanımda kalsın olur mu?
10. Merhaba ben bir arkadaşım için arıyorum, Gamze, sen de tanırsın. Bugünlerde umudunu yitirdi, kötü şeyler üst üste geldi, yanlış anlama isyan değilde hani arada bir ona iyi şeyler de denk gelirse daha mutlu olurum, çünkü sen de biliyorsun mutlu olmayı fazlasıyla hak ediyor. ilahi adalet diye bir şey varmış orada mümkünse bu dünyada da görebilir miyiz biraz diye meraktayız? Çok sevdiğin birini üzen insanların canını acıtırsam günahta indirime giriyor mu?

1 yorum:

audroxy dedi ki...

bi an +3 u +33 diye gordum ve benim numarami yazdin sandim :)