BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

21 Mart 2009 Cumartesi

Ben acaba...

Güçlü müyüm? Yoksa güçlü rolümü yapıyorum? İçime atmak bir fedakarlık mı yoksa acizliğim mi? Yetememek benim suçum mu, yoksa benden mi çok şey isteniyor? Yeteneksiz miyim, yoksa imkanlarım mı el vermiyor? Şanssız mıyım, yoksa çok mu şanslı? Terbiyesiz miyim, yoksa sabrım mı taştı? Saf mıyım yoksa salak mı? Çok mu yaşlıyım, yoksa yenimi başladım? Yapabilir miyim, yoksa hiç denemesem mi? Duygusal mıyım, ağlak mı? Sinirli miyim, tahammülsüz mü? Ben bu kadar mı kendimi bilmiyorum?

2 yorum:

brokenbiscuit dedi ki...

güçlüsün.
fedakarlık.
senden çok şey isteniyor.
imkanların yetmiyor.
şanssızsın.
terbiyesizsin =)
safsın.
yeni başladın.
denemelisin.
duygusalsın.
tahammülsüzsün.
gayet biliyorsun, ama ilk kez yüzleşiyorsun..

audroxy dedi ki...

BALSIN!